תובלה משולבת מרחיבה את פעילות היצוא

תובלה משולבת מרחיבה את פעילות היצוא

חברת שירותי התובלה והלוגיסטיקה קיבלה לאחרונה אישור NVOCC מרשות המכס והסחר האמריקאי אשר יאפשר לה לבנות גרופז׳ים מישראל לארה״ב ולהפיץ באמצעות סוכנות Vanguard בין המחסנים השונים. החברה מינתה את רזי אריאלי למשנה למנכ״ל במטרה להרחיב את שירותי היצוא של החברה
01.04.24 / 10:41
תובלה משולבת מרחיבה את פעילות היצוא
01.04.24
תובלה משולבת מרחיבה את פעילות היצוא

תובלה משולבת, חברת שירותי התובלה והלוגיסטיקה, הודיעה היום על הרחבת משמעותית של פעילות היצוא שלה. החברה קיבלה אישור מרשות המכס והסחר של ארה״ב (FMC) לפעול כ-NVOCC (Non Vessel Operating Common Carrier , המאפשר לה לבנות גרופז׳ים מישראל לארה״ב ובאמצעות סוכנות Vanguard העולמית להפיץ בין מחסנים שונים. נזכיר כי לסוכנות ואנגארד 66 מחסני סוכן בארה״ב וקנדה ועם יכולת העברת מטענים בצורה שוטפת בין המחסנים השונים. 

 

בנוסף, תובלה משולבת מעדכנת כי רזי אריאל, בעל ניסיון רב בתחום היצוא, מונה למשנה למנכ״ל תובלה משולבת וכי במסגרת תפקידו החדש הוא יוביל את הרחבת שירותי היצוא של החברה. ״בחרתי להצטרף לתובלה משולבת בתחילת השנה בשל מעמדה כחברה מובילה בישראל ובעולם, יחד עם הסוכן הגלובלי שלה Vanguard Logistics״, אמר אריאל.

 

״אישור ה-NVOCC ממשרד המסחר האמריקאי הוא צעד משמעותי בהתפתחות של מחלקת היצוא שלנו. הדבר יאפשר לנו לשפר את השירות ללקוחותינו המייצאים לארה״ב, להגביר את השליטה על התהליכים ולייעל את כל הפעילות״, הוא הוסיף. 

 

תובלה משולבת מציעה כיום שירותי יצוא ישירים לארה״ב בדרך ימית שבועית, וכן גרופז׳ים שבועיים לאסיה, אירופה וטורקיה. החברה מספקת שירותים למשלחים בינלאומיים, מקומיים - בינוניים, קטנים וגדולים. תובלה משולבת אף השיקה לאחרונה מערכת דיגיטלית לקבלת הצעות מחיר ולביצוע בוקינג אונליין.

 

נזכיר כי החברה חתמה על הסכם זיכיון מלא ומתנהלת כ-Vanguard Israel, תחת הסוכן הגלובלי.