תובלה משולבת מחזקת את פעילותה בתורכיה

תובלה משולבת מחזקת את פעילותה בתורכיה

החברה מספקת שירות ישיר ומהיר על בסיס שבועי וקבוע ביצוא וביבוא למשלוחים חלקיים ומכולות מלאות אל ומנמלי תורכיה המרכזיים. תובלה משולבת: הקו לתורכיה הוא אחד היעדים המרכזיים בפעילות
10.04.18 / 11:53
תובלה משולבת מחזקת את פעילותה בתורכיה
10.04.18
תובלה משולבת מחזקת את פעילותה בתורכיה

חברת תובלה משולבת המתמחה בתחום הקונסולידציות תגברה בחודשים האחרונים את פעילותה הלוגיסטית מול תורכיה, וזאת לאור הביקוש ההולך וגובר של לקוחות החברה אל ומיעד זה. מהחברה נמסר כי היא רואה בקו לתורכיה את אחד היעדים המרכזיים בפעילותה ותפעל באופן מתמיד לשפרו ולהגדילו. 

 

מהחברה נמסר כי היא מספקת שירות ישיר ומהיר על בסיס שבועי וקבוע ביצוא וביבוא למשלוחים חלקיים LCL)) ומכולות מלאות (FCL) אל ומנמלי תורכיה המרכזיים, ואף מספקת שירות המשך מ/לנמלי מרסין ואיזמיר.

 

חברת תובלה משולבת מייצגת את Vanguard Logisticsשהינה חברת NVOCCמובילה בעולם למשלוחים חלקיים, ונתמכת בשירותיה גם בקו לתורכיה במסגרת שותפות המאפשרת לתובלה משולבת להגדיל את יכולתה הלוגיסטית ביבוא מטענים בתנאיEXW  ויצוא בתנאיDAP . כמו כן החברה מספקת שירותי עמילות מכס ושירותים נוספים על פי דרישה בכל הנמלים בתורכיה ובארץ.

 

מחברת תובלה משולבת נמסר כי ההצלחה בקו לתורכיה הובילה לפיתוח שת״פ עם משלחים ומובילים נוספים, שהגדילו באופן משמעותי את נפח הפעילות בקו זה.