מרה שיפינג רכשה את תובלה משולבת

מרה שיפינג רכשה את תובלה משולבת

תובלה משולבת, המתמחה באיחוד מטענים (גרופאז׳ים) ומנהלת קווים בשירות ישיר מעשרות נמלים מייצגת את Vanguard Logistics ה-NVOCC המוביל בעולם. מרה שיפינג: תובלה משולבת תמשיך לפעול כחברה עצמאית
10.05.20 / 10:48
מרה שיפינג רכשה את תובלה משולבת
10.05.20
מרה שיפינג רכשה את תובלה משולבת

חברת מרה שיפינג (Mara Shipping) רכשה את תובלה משולבת, המתמחה באיחוד מטענים (גרופאז׳ים) ומנהלת קווים בשירות ישיר מעשרות נמלים ברחבי העולם. החברה הוקמה בשנת 1972.

 

מחברת מרה שיפינג, הפועלת כסוכנות אנייה ונציגתה הבלעדית של חברת הספנות UECC  הנורווגית, נמסר כי ״תובלה משולבת תמשיך לפעול כחברה עצמאית המספקת שירותים למשלחים ולא מהווה גורם המתחרה בהם. במקביל, כל צוות ההנהלה נשאר ללא שינוי בחברה וגם הוא מחויב להצלחה״.

 

מחברת מרה שיפינג נמסר עוד כי מירב יצחקי, מנכ״לית מרה שיפינג, עובדת בענף מאז 1994 והתחילה את דרכה בחברת דפנה וייסמן, שהיתה מבעליה של תובלה משולבת, וכי זוהי סגירת מעגל עבורה.

 

תובלה משולבת מייצגת את Vanguard Logistics ה-NVOCC הגלובאלי המוביל בעולם. שותפות זו מאפשרת לתובלה משולבת לספק פתרונות שינוע מכל יעד ברחבי העולם. הנהלת ואנגארד ובראשם נשיא החברה בירכה על המהלך ונשארת מחויבת להצלחת החברה יחד עם הבעלים החדשים.